Dat werd wel eens tijd voor een nieuwe, lange blog!

18 juni 2016

Hallllloooo Allemaal,

Zo naar een aantal drukke weken weer tijd voor een blog. Helaas is het hier nog steeds niet zo heel lekker weer. Meestal wat buien een dan weer zon heel erg onvoorspelbaar! Deze week beginnen we met het oefenen van het draaien van een hoogsezioen progamma. Dus deze week draaien we dagen van 09:30 tot 22:30. Ook mag ik Donderdag de Bollo Show presenteren erg veel zin in maar natuurlijk ook wel gespannen.

Gisteren hebben we afscheid moeten nemen van onze heerlijke, eigenwijze blonde meid met decibellen ook wel Leila genoemd.  Lekker met elkaar uit eten geweest en s'Avonds een afscheidsfeestje gevierd. Vandaag nog even goed geknuffeld met Leila en nu is ze vertrokken ( Leila : Als je dit leest heel veel succes verder en tot snel!)

6 Juni was het dan zo ver Meneer & Mevrouw Lammers waren gearriveerd. Netjes op  tijd ( te vroeg natuurlijk haha) hoorde ik ze al aankomen vanuit de Bollo Club. Gelukkig was ik naar een half uurtje vrij en kon ik gezellig bij ze zitten bij het restaurant. Natuurlijk ging het werk gewoon door maar op Donderdag had ik een dagje vrij, waardoor ik met mijn ouders naar Luxemburg stad ben geweest. Hele mooie leuke en drukke stad en ook een dure stad ( volgende keer toch maar een rijke vent zoeken ;p)! Wel heel veel lol gehad en veel dingen gezien. S'avonds ging ik altijd even langs bij pa & ma die een nestje hadden bij hun Chalet. Met 5 baby's daarin zo leuk om te zien!

Zaterdag hadden we afgesproken naar Trier te gaan. Helaas hadden ze niet zo goed weer voorspeld maar dat maak ons niks uit. We kwamen aan in Trier waar toen ook een soort Braderie was. Even wat gewinkeld en rond gekeden bij de Port a Nigara geweest. En veel foto's gemaakt natuurlijk.. S'avonds weer lekker gegeten bij het Restaurant! Pa veel bier laten drinken door een Spaaractie hier op het park helaas had pa bijna nooit prijs! ;p

Na een weekje wat het ook weer tijd voor ze om te gaan! Het was er leuk dat ze nu ook alles gezien hebben maar ook wel weer lekker rustig haha ;p Leuk afscheids diner gehad met de mensen uit mijn team!!

Die week was er ook nog Kermis in Trier daar zijn we met een groepje heen geweest Marnik, Leila, Celina, Karim en ik. Wat een flut kermis haha wel veel Nederlandse mensen die daar met attracties stonden. Alleen wij waren de enigste op de kermis haha.

Wij zijn natuurlijk ook volop bezig met het EK. Hebben een poule onder de collega's en S'avonds lekker wedstrijden kijken bij het restaurant.

Natuurlijk hadden we ook deze week weer ge bbqed deze keer bij de Grillhut wat in het hoog seizoen een discotheek is voor de jongeren. Daarna lekker nog rond gehangen bij het kamp vuur.

Ook is er weer een nieuwe Collega bij gekomen en dat is Yvanka ze is hier de jongste maar is wel erg gezellig!!

Ook was het ''the sweet eighteen'' van Marnik die als grote verrassing zijn Opa en Oma op bezoek krijg! En natuurlijk ook een Feestje gehouden wat erg gezellig was;p

Ook hadden we de Bingo die week samen met mijn moeder en de opa & oma van Marnik gezellig mee gedaan. Wel wat minder van de opa en oma van Marnik want die name alle prijzen mee naar huis haha, Daardoor hebben we nu een Frietpan in het team. Al lekker gezellig met zijn frietjes gegeten!

Pfoe he dat was er weer eentje!!

Foto's komen later ( helaas is mijn mac book gesneuveld) dus nu doen we het met de laptop van Pa en Ma!

Tschusssssssssie ( LEILA!!)