Aftellen......

28 juli 2017 - Saarburg, Duitsland

Hallo iedereen,

Zo vandaag weer even een vraagje dagje om bij te komen en om de blog weer even up-to-date te maken. Het is al weer een tijdje geleden maar het is zo druk dat ik bijna geen tijd heb om na te denken ( wat toch al best lastig is). Het hoogseizoen is begonnen dus we kunnen eindelijk hard aan het werk! Met leuke nieuwe activiteiten en optredens van buiten af! Daarnaast was deze week ook Lieke jarig waardoor er natuurlijk een feestje gevierd moest worden. Maar natuurlijk moet er in de tussen tijd ook hard gewerkt worden want ja morgen is het zover.... De spooktocht staat op het progamma! Gelukkig gaat alles volgens plan maar nu nog afwachten dat het weer een beetje normaal doet! De laatste tijd heel wisselvallig hier dat zon dan regen dan 30 graden dan 18 graden je zou er ziek van worden haha! Mja het is ook nooit goed he!

Deze week hebben we ook een heel leuk teamuitje gehad naar een wijnproeverij! Wat echt ontzettend leuk was en ook veel van geleerd doordat we ''backstage mochten kijken'' deze is nu ook ingepland voor gasten!:) Daarnaast ben ik flink aan het aftellen eerst 6 daagjes want dan komt Bente weer gezellig een weekendje langs en dan nog tot begin September. En dan mogen we weer naar huis!!

Ik post ook wat foto's die van mijn camera zijn ( aangezien ik eindelijk een goed snoertje heb gekocht haha)

Groetjes & Tot snel,