Zo das een tijdje geleden!

5 juli 2017 - Saarburg, Duitsland

Hallo luitjes,

Daar ben ik weer iets later dat ik zelf ook had verwacht! Haha

Want sinds mijn laastse blog zit ik er nu al intussen 1 maand. Natuurlijk heb ik veel dingen gedaan in die maand. Natuurlijk is er hard gewerkt ondanks dat het wel allemaal heel rustig is op het park! Nou zijn eindelijk de vakantie allemaal een beetje begonnen en daar hebben wij natuurlijk heel veel zin in. We hebben echt ookal een tropische week gehad net als toen in Nederland. ☀️Ook nu is het weer het geval van een graadje of 30! Sinds de laatste twee weken doen we de meeste activiteiten ook lekker allemaal buiten bij het podium wat ook weer een hele leuke sfeer maakt!

Ook was mijn kleine vriendin jarig, die lieve Lysa werd 3 helaas kon ik er niet bijzijn maar gelukkig heeft ze wel genoten van haar verjaardag! Wat ik heb kunnen zien door filmpjes Daarnaast krijgt ik ook altijd mooie tekeningen van mijn vriendinnetjes maar mis ze wel heel erg!

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover een Bente kwam op bezoek wat echt een topweekendje was! Helaas wel allemaal heel slecht weer maar gelukkig hebben we wel hele leuke dingen kunnen door! We zijn ook nog gezellig en dagje trier geweeest. Toevallig was dat weekend er ook een soort braderie hier in Saarburg waar we natuurlijk ook even zijn geweest! Op zijn laatste avondje hebben gezellig Bingo gespeeld ( Bente deed niet geheel mee uit vrije wil) en daarna met heel het team naar beneden geweest bij het live muziek te kijken. De volgende dag was het wel weer even moeilijk maar het heeft me ook goed gedaan & over een maandje is die er weer gezellig een paar daagjes☺️

Ik moet zeggen ik had dit verhaal langer verwacht maar merk dat ik veel dingen ben vergeten in de tussentijd ( misschien toch vaker bloggen) maar zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mij!

Morgen hebben we met het team een trainingsdag op een ander park oo park Sonnenberg! Wat natuurlijk leuk is om daar is even te kijken

Ik wil natuurlijk iedereen ook bedanken voor alle kaartjes! Mijn hele deur hangt al voor maar ik heb nog een hele lege kast deur dus kom maar op!!

Heel veeel groetjes uit Duitsland & tot over 2 maandjes

1. Franny:
    7 juli 2017
    Hoi Linda weer leuk om te lezen en fijn dat je bezoek heb gehad van Bente jij ook de groetjes en wacht je volgende verhaal af