Het echte aftellen is begonnen!!

12 augustus 2017

Hallo allemaal,

Zo weer even een kleine update vanuit Duitsland! Inmiddels zijn we weer wat verder dan mijn vorige blog! Inmiddels zijn er 2 spooktochten geweest waar we hard aan hebben gewerkt!! Daarnaast ben ik ook weer verrast doordat Bente er een dagje eerder was dan gepland! Toch leuk zon verassing☺️ Wat was het fijn hem weer hier te hebben er vooral nog wat leuke dingen hier te doen! We hadden namelijk nog wat dingen op de tondo lust staan! Maar belangrijkste was natuurlijk te spooktocht! Daar moest en zal die meehelpen en dat heeft natuurlijk ook gedaan! Was heel leuk dat we het samen konden doen ook als twee spoken in het bos! Wel aardig wat blauwe plekken aan over gehouden maar we hebben gelachen!

Ook zijn we nog naar de burcht geweest in Saarburg waar ik vorig jaar eigenlijk al heen wou! Maar voordat heb ik eindelijk ook gerodeld! Ja het moest gebeuren Haha! Maar het was wel heel leuk om een keertje te doen! Daarna zijn we naar de burcht geweest! Daar hebben we van het uitzicht genoten onder genot van een aparte maar lekkere carpaccio ( wat we alle dagen ongeveer hebben gegeten)

Helaas moest er natuurlijk ook afscheid genomen worden maar dat gaat een stuk makkelijker als je weet dat die over 3,5 week weer komt en je dan ook mee neemt naar huis

Daarnaast is het morgen een speciale dag want mijn kleine grote vriendin Maud wordt morgen 6 jaar! Dit jaar toch weer heel lastig dat ik er niet bij kan zijn! Maar gelukkig kunnen we via internet alles dus wordt ze natuurlijk wel verrast Ik kan niet wachten totdat ik allebei bij de moppies weer kan zien!!

Zo dit was weer even een kleine update!

Ongeveer nog 23 daagjes en dan kom ik weer gezellig jullie kant op!

Ik kan niet wachten!!!

1. Franny:
    14 augustus 2017
    Weer leuk verhaal om te lezen en zeker nog even dagen afstrepen maar het gaat best snel hoor groetjes