Weer een leuk verhaal met blunders ( was ik vorige keer vergeten)

11 juli 2017 - Saarburg, Duitsland

Zo daar zijn we weer, Na de vorige keer kwam ik er toch achter dat ik eigenlijk de leukste verhalen niet met jullie gedeeld heb! Dus ja dacht ik nu ineens laat ik dat is effkes doen!

Verhaal nummer uno;
Het was een hette zomer dag we hadden een dag vol activiteiten een vooral een leuke activiteit een wandeling van 1 uur lang. We hadden helaas geen gasten maar toch dacht Linda; He misschien maar is een goed idee om de wandeling te lopen want ik weet het niet meer precies.. Dus Leo en Linda ( Boots & Dora ) gingen samen op stap Linda had de EHBO tas bij ( waarom weet ik nog steeds niet want er waren geen gasten) maarja zulke momenten heb ik wel vaker volgens mij... Op gegeven moment kwamen er achter dat toch wel heel warm was ongeveer 37 graden en dat onze conditie nou ook niet het beste was. Naar uit eindelijk een half uurtje gelopen te hebben kwamen we eindelijk bij het uitzicht punt. Aardig uitgeput mochten we van ons zelf eventjes bij komen op het bankje. Na zon 5 minuten pauze gingen we maar weer verder ( want ja we moesten wel he) Na kapot te zijn van de wandeling en eigenlijk er zijn achter gekomen dat niet zo slim is met dit weer denkt linda is na.. Leo? heb jij het EHBO tasje?! Ehh nee die had jij toch. OH SHIT die hebben we op het bankje laten liggen bij de uitkijktoren :/ Ja hoor lekker dan! En nu dachten we ?! Ja we hadden maar een oplossing en dat was terug lopen ( MAAR EH dat gaan we dus niet doen) Gelukkig kwamen onze collega's op het geniale idee om te gaan fietsen. Helaas was er nog maar een mountainbike die gebruikte Leo en ik natuurlijk met mijn sportieve conditie ging op de gewone fiets ( En nee geen elektrische fietsen mensen!) Helemaal kapot eindelijk weer bij de uitkijktoren waar het tasje gewoon nog zat te genieten van het mooie uitzicht. Maar de weg terug was alleen maar omhoog en we konden niet meer... We waren helemaal kapot. Dus vanaf nu geen avonturen meer voor Dora en Boots!!

Verhaal nummer dos

Bente was aanwezig een ik wou heel graag gaan winkelen in trier eindelijk naar wat getouwtrek ging die toch maar mee! Maar ookal was het slecht weer het was toch best warm. En was kleding passen krijg je het ook warm. We moesten even naar de DM ( drogist) dus ik dacht ik neem even Deo mee want die was ik vergeten. Ik zie bakken met flesje dus ik pak zon een flesje en denk ook das handig zijn ze niet zo groot. We gaan even zitten om de spulletjes op te bergen dus ik denk perfecte tijd om deo te spuiten. Maar hij deed het niet dus ik maar drukken en drukken en ineens; voel ik iets kouds daar.. Ik denk dit is niet goed dus ik kijk en zie heel me arm onder roze schuim want bleek nou ..... ik had scheerschuim gekocht! hahaha

Natuurlijk heb ik ook nog wat zinnigs te vertellen zoals dat we gisteren naar het Greifvogelpark zijn geweest. Ik had er al vaak wat over gehoord maar was er eigenlijk nooit geweest. Het is hier beneden aan de berg dus naar een kleine wandeling van 20 min waren we er. Het is en kleine kinderboerderij met geiten, wasbeertjes, zwijnen en ezels. Maar wel echt heel leuk daarnaast hebben ze heel veel vogels en waren wij speciaal gegaan voor de vogelshow. En die was echt vet zoveel mooie vogels. Een grote adelaar en je voelde ze gewoon over je heen vliegen sommige mensen kregen zelfs hun vleugels tegen hun hoofd zo dichtbij. Natuurlijk had ik ook me camera mee genomen en ben helemaal los gegaan. Alleen helaas geen goed snoertje mee op ze op me laptop te zetten! Natuurlijk heb ik er op me telefoon ook een paar.

Ik zou er zo ook weer wat foto's op zetten:)

Nou ik denk dat dit het zo wel weer even was:) Ik laat snel weer wat van me horen!

Auf wiedersehen

1. Evelien:
    12 juli 2017
    Heel leuk om te lezen Linda. En die blunderverhalen wil ik nog wel vaker lezen Geniet nog lekker en maak de kindjes blij, het zal wel drukker gaan worden nu de vakanties beginnen.
    X Pat en Eef
  2. Annet:
    12 juli 2017
    Owww wist niet dat je hier wat kon schrijven..., Hahaha.
    Bij deze dan.. grappig om te lezen, leedvermaak:). Succes de komende periode. Zal nu wel druk worden.
    Groetjes Annet
  3. Marit van Riel:
    Hee Linda,
    Goed te lezen dat het goed met je gaat. En je zoveel leuke dingen meemaakt. Ga zo door, vooral met de blunders ;) Ik ben benieuwd naar de foto's. Geniet er nog van en succes! Groetjes van je buren (wij zijn ook in Duitsland) Roel en Marit xxx
  4. Franny:
    16 juli 2017
    Hoi Linda lees het nu pas wat een leuke verhalen vooral (blunders) och ge bent ook maar een mens heeft en we hebben allemaal wel eens wat toch vooral als het zo warm is. Nog veel pret met je werk en vrije tijd kunnen wij ook nog eens lachen groetjes