Guten tag, meine liebe freunden! :)

31 mei 2016 - Saarburg, Duitsland

Alweer drie weekjes voorbij..

Och och wat gaat het allemaal snel en wat doen we veel. Zoveel leuke dingen dat ik de helft ben vergeten haha;p Druk aan het werk natuurlijk ( ja toch wel) Na een heel druk weekend te hebben gehad is het nu weer aardig verlaten op de camping!

Toch hele leuke dingen gedaan op vrijdag en zaterdag hadden we buiten het progamma Disco zwemmen dat was heel erg leuk. Lekker dansen met zijn alle bij het zwembad en lol met de kinderen.

Ook heb we bijna elke middag een sport toernooi wat ook altijd leuk is met de kinderen. Het verschilt best veel van Nederlandse en duitse kinderen. Toch is vandaag onze vriend ‘Sven’ vertrokken( zit niet in zijn naam haha) die was zon fan van Bollo de Beer altijd kusjes geven en verhalen vertellen!

Een Collega uit het horeca team is weer terug gegaan naar een ander vakantiepark Winterberg waar ze normal werkt. Toen zijn we met zijn alle naar het café ‘Willie’s erg gezellig met alle collega’s. Paar dagen ervoor weer gebbq helaas minder goed weer! Regenende bakstenen mja toch harstikke gezelllig geweest.

Gisteren zijn we naar een all you van eat restaurant geweest ( 20 kilo zwaarder) echt super leuk en erg gezellig vooral veel gelachen en genoten van de mosselen, granalen en zalm!

Over minder dan een weekje komen pa en ma hier heen erg leuk dat ze kunnen zien waar ik zit!

Natuurlijk ook weer wat leuke foto’s!

En tot snellos!

Tschussssies! ( zoals Leila zou zeggen)