Guten tag, meine liebe freunden!

13 mei 2016 - Saarburg, Duitsland

Hallo Allemaal,

Na een reis van 6 uur waren we dan eindelijk gearriveerd in Saarburg marnik en ik. Na een een voorspoedige reis( ook de overstap met 4 min!) ( en niet van een roltrap af gerold deze keer) kreeg we gelijk een volledige rondleiding over het park.

Na veel informatie en collega's leren kennen werden we naar onze bungalow gebracht toen deelde ik die nog met Celina ( intussen is vandaag femke gearriveerd!) waardoor het nog gezelliger is en druk natuurlijk! Woensdag avond gelijk even met wat collega's geborreld veel Nederlandse collega's zowel als bij animatie als receptie.

Donderdag werden er belangrijke dingen geregeld en hadden we nog een dagje vrij waardoor ik en Celina boodschappen gingen doen. Onze eerste rit met de kabelbaan en op de weg terug tassen vol dat we er zelf nog amper inpaste. S'avonds hadden we gezamenlijk een BBQ gedaan wat er gezellig was en laat was geworden;p

Vandaag was de eerste werkdag aan de beurt eerst ontmoette we Bollo de beer. Daarna mocht ik het verhaal voor lezen met het bollo voorleesuurtje. Was best wel spannend zonder voorbereiden maar alles ging goed. Later hebben we nog wat handigheidjes geleerd voor fietsverhuur en minigolf. Daarna was het warme welkom voor nieuwe gasten daar mochten wij de kinderen gaan schminken. Rond 17:00 deden we de mini disco en danste we allemaal gezellig mee. Zowel de nederlandse als duits kinderen.

Laat snel weer wat horen- ohja ja!

Freundliche gruben,

LINDAAAAA!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Willie van de pol:
    13 mei 2016
    Hoi Linda

Leuk verslag van de eerste dagen !

Viel spass !

Viele grussen aus Sleeuwijk

( ja ik ben verhuisd weer terug in Sleeuwijk )
  2. Willie van de pol:
    13 mei 2016
    Hoi Linda

Leuk verslag van de eerste dagen !

Viel spass

Grusse aus Sleeuwijk

(Ja ik ben weer terug )
  3. Bert van de Vliert:
    16 juni 2016
    Hoi Linda,

Heb jij een FB-account, waar ik een aantal foto's naar toe kan sturen van onze vakantie in Saarburg (Warsberg)??

Met vriendelijke groeten Bert, Karin, Job en Elise

Celina heb ik wel kunnen vinden op FB.