Het gaat allemaal zo snel!

15 juli 2016

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, het is al weer een tijdje geleden merkte ik..

Het is eindelijk hoofdsezioen dus het is al een stuk drukker natuurlijk kan het altijd nog drukker! Vanaf morgen komt de mierhoop aan op park. In Nederland hebben ze nu ook allemaal vakantie dus druk druk druk! Maar natuurlijk heel gezellig.. Het gaat nog steeds goed en nog steeds erg naar mijn zin! Ik heb zoveel gedaan dat ik vast veel dingen vergeet te vertellen! We doen ook veel nieuwe activiteiten vooral s avonds! Zondag gaat ook de Grillhut open dat is hier een discotheek op het park voor jongeren. Ook hebben we aardig wat professionele optredens gepland van de week hadden we theater fiets een kinderschow was erg leuk en s avonds live muziek voor de ouders! gisteren was magic Hamid hier en de kinderen vonden het helemaal geweldig. Natuurlijk moet er ook aan de Stagemap gewerkt worden ( helaas pindakaas) waardoor de laatste paar vrije dagen studie dagen zijn geworden! Pas hadden we een heel leuk idee we gaan zwemmen benenden in het dorpje in het buitenzwembad!( ja heel leuk idee) ja hij is tot tien uur open zei iedereen ( jaja) om 19:00 staan wij voor dat zwembad en ja hoor zoals jullie het al raden dicht dat ding! :( na al dat verdriet dat die dicht was zijn er maar lekker op het terras gaan zitten en hebben we een coupe ijs bestelt en een ijscocktail! Erg lekker daarna nog even naar een lounge geweest waar we ook nog een cocktail op hadden! En ja hoor toen was het zover de berg op lopen naar boven ( jeetje ) .. Het was me er een hoor maar we leven nog we moesten wel allemaal aan de zuurstof maar toch! Toch nog gezellig avondje gehad met de meiden!! Morgen gaan we weer vroeg aan de slag 08:30 staan we weer op het werk tot 21:45 want natuurlijk hebben we een BINGO! Altijd gezellig natuurlijk! Het weer is hier opzich aardig te doen net als in Nederland word deze week weer lekker warm! Vandaag nog even naar beneden geweest en toen zag ik een hert onderaan de kabelbaan! Paar dagen geleden ook weer gezellig naar de ALL YOU CAN EAT Chinees geweest( en ja hoor net op dit moment werd ik in me lip gestoken door een mug) :/ mja de Chinees was heerlijk! Sinds kort weet ik ook dat ik rond 3 september al naar huis mag inverband met vakantiedagen! Dus het gaat alleen nog maar sneller! Ook al super veel leuke kaartjes ontvangen en tekeningen me kamer hangt er vol mee echt heel leuk!! Ook hebben we pas een team uitje gehad bij een klimpaal was echt super gaaf!:)Dan ga ik nu maar is een mug zijn nek omdraaien en slapie doen!

Tot snel

Lindaaaaaa