Heenreis & eerste dag

31 mei 2015 - Ornans, Frankrijk

Joehoeeeee!

Eindelijk zijn we er dan. Ornans camping Le Chanet -

Gisteravond aangekomen na een lange maar leuk reis. Na de Thalys in Rotterdam moesten we de metro in. Was even zoeken maar is ons gelukt. Helaas viel ik met koffer en al van de roltrap ;p Maar alles zit er nog aan. Een Jamieleigh stond hard te lachen boven aan de roltrap. Daarna de TGV en toen zijn we door de eigenaren op gehaald bij het station. Het was nog even rijden 30 minuten ongeveer en toen waren we er. Ze hebben ons gebracht naar ons Appartement boven de receptie. Na een lange reis zijn we na wat kletsen maar gaan slapen.

Vanochtend waren we rond 9 uur wakker en een vrije dag. Toen hebben we wat mountainbikes gehuurd en zijn we maar gewoon gaan fietsten - We kwamen al gauw bij het dorpje Ornans  ( Tenminste dat denken we ;p ) Maar je was er ook al weer gauw uit. Paar keer heen en weer gefietst en berg op maar halve wegen merkte we al dat we niet verder gingen dus in zijn achteruit. Na wat foto's maken en 3 uur fietsten even op het terrasje zitten zijn we nu weer terug op de camping. Morgen gaan we dan beginnen met onze stage :)

Tot snel :)

1. Johan vos:
    31 mei 2015
    Fijn dat de reis goed is verlopen lin
    Ziet er mooi uit daar maak er wat van.
    Gr. Johan